Niniejszy regulamin obowiązuje przy wszystkich zakupach dokonywanych za pośrednictwem portalu www.rottlove.pl i jest integralną częścią zawieranych umów przez Klientów sklepu.
Dane sklepu to:
ROTTlove Karolina Gadomska
Ul. Głębocka 102/14, 03-287 Warszawa
NIP 8421742045 REGON 360758318
Email: sklep@rottlove.pl
Warunkiem dokonania zakupów w portalu ROTTlove jest każdorazowa akceptacja niniejszego regulaminu przez Klienta.
Poprzez złożenie zamówienia Klient potwierdza, iż zapoznał się z postanowieniami niniejszego regulaminu oraz Polityki Prywatności w pełni je akceptuje.
§2 DEFINICJE
Pojęcia użyte w niniejszym regulaminie mają następujące znaczenie:
Sklep – sklep internetowy działający za pośrednictwem strony internetowej www.rottlove.pl,
Sprzedający – właściciel Sklepu, będący stroną umów zawieranych z Klientami,
Klient – pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, które ustawa przyznaje zdolność prawną dokonująca zakupu produktów oferowanych przez Sklep,
Towar – produkty oferowane w ramach asortymentu Sklepu,
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane w celu zawarcia umowy sprzedaży, określające co najmniej rodzaj i ilość zamawianego Towaru.
§3 WYMAGANIA TECHNICZNE
Minimalne wymagania techniczne sprzętu komputerowego umożliwiające korzystanie ze Sklepu to:
oprogramowanie Java (JRE 1.6+)
system operacyjny Windows XP/Vista/7 lub MacOS
połączenie z Internetem
§4 ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA
Zawarcie umowy następuje poprzez złożenie zamówienia przez Klienta za pośrednictwem strony www.rottlove.pl i potwierdzeniu przyjęcia zamówienia przez Sprzedającego wysłanego w formie email na adres podany przez Klienta.
Kontakt ze Sprzedającym może następować na adres korespondencyjny wskazany w §1 ust. 2, w formie telefonicznej lub za pośrednictwem adresu email: sklep@rottlove.pl
W celu realizacji zamówienia Klient obowiązany jest podać każdorazowo dane umożliwiające jego identyfikację, a w szczególności imię i nazwisko, adres dostawy, adres email oraz telefon kontaktowy.
Dane podane na stronie www.rottlove.pl mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego
Wszystkie ceny podane na stronie www.rottlove.pl są wyrażone w walucie polskiej i są cenami brutto, tj. zawierają wszelkie przewidziane prawem podatki. Cena nie uwzględnia kosztów dostawy.
§5 PŁATNOŚĆ
Płatność za złożone zamówienia następuje z góry, przed jego wysyłką, w sposób wybrany przez Klienta i powinna nastąpić nie później niż w ciągu 5 dni od dnia potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sprzedającego.
W przypadku nie dokonania płatności przez Klienta w terminie 5 dni Sprzedający ma prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia bez obowiązku powiadamiania Klienta.
Płatność obejmuje cenę towaru oraz koszt przesyłki wybrany przez Klienta.
4. Dopuszczalne formy płatności to:
a. Przelew z góry na konto za pośrednictwem Serwisu Przelewy24.
b. Płatność za pośrednictwem PayPal na adres email: sklep@rottlove.pl
5. Do każdego zamówienia Sprzedający dołączy paragon.
6. Sprzedający przekaże stałą kwotę każdego miesiąca na cel charytatywny tj. zakup karmy i/lub wsparcie finansowe w postaci darowizny na konto bankowe organizacji charytatywnych.
§6 DOSTAWA ZAMÓWIENIA
Dostawa towarów następuje na adres wskazany przez Klienta w Zamówieniu.
Dostawa zamówienia, w przypadku gdy Klient wybierze formę płatności z góry, następuje po dokonaniu całkowitej płatności przez Klienta.
W przypadku wyboru przez Klienta formy płatności z góry, Sprzedający ma prawo wstrzymać się z wysyłką towary do momentu uzyskania wpływu łącznej kwoty zamówienia na rachunek bankowy.
W przypadku płatności za pomocą karty płatniczej Sprzedający przystąpi do realizacji zamówienia po uzyskaniu pozytywnej autoryzacji transakcji.
Dostawa następuje w sposób wybrany przez Klienta, przy czym możliwe sposoby dostawy to:
a) Kurier (wysyłka w kraju)
b) Poczta Polska (wysyłki za granicę)
c) Odbiór osobisty
Szacunkowy czas skompletowania i wysyłki zamówienia to 2 dni, przy czym okres ten jest uzależniony od stanów magazynowych Sprzedającego oraz ilości zamówień.
Wysyłka zamówienia następuje od poniedziałku do piątku w godzinach 8-18.
Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za proces dostawy wykonywany przez przewoźnika.
Dostawa następuje na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu.
Sprzedający zobowiązany jest do dostawy towarów wolnych od wad.
§7 REKLAMACJE
Klient ma prawo złożenia reklamacji w przypadku gdy dostarczony towar jest niezgodny z umową.
Podstawą rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedającego jest okazanie potwierdzenia zakupu i zapłaty ceny.
Odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za wady ograniczona jest w czasie do 1 roku od dnia dostarczenia zamówienia Klientowi.
Sprzedający zobowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Do rozpatrzenia reklamacji konieczne jest zwrot towaru przez Klienta.
Termin na rozpatrzenie reklamacji może ulec wydłużeniu o niezbędny czas w przypadku gdy konieczne okaże się zasięgnięcie opinii biegłego.
Jeżeli reklamacja zostanie uwzględniona, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.
W przypadku gdy reklamacja okaże się zasadna Sprzedający zwróci Klientowi koszty przesyłki z ograniczeniem do najtańszego, zwykłego sposobu przesyłki.
Szczegółowe postanowienia dotyczące rękojmi za wady towaru regulują przepisy Kodeksu cywilnego, a w szczególności art. 556 i następne.
§8 GWARANCJA
Sprzedający nie udziela gwarancji na sprzedawany towar.
§9 ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Klient ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni, bez podawania przyczyny i ponoszenia kosztów.
Klient ma prawo do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Sprzedający niezwłocznie potwierdzi otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Klient ma obowiązek zwrócić towar w ciągu 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.
Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.
Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania z powrotem towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania.
Jeśli Klient wybrał inny niż najtańszy sposób dostawy towaru oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie ma obowiązku zwrotu dodatkowych kosztów związanych z wybranym sposobem dostawy.
§10 UPRAWNIENIA KLIENTA
Niniejszy regulamin nie narusza uprawnień Klienta wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
§11 POLITYKA PRYWATNOŚCI – RODO
RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
1. Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego www.rottlove.pl jest ROTTlove Karolina Gadomska prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą pod adresem ul. Głębocka 102/14, 03-287 Warszawa NIP 8421742045 REGON 360758318. Klienci mogą skontaktować się ze sklepem w sprawie przetwarzania danych osobowych pod nr telefonu +48791450541 lub pod adresem email: sklep@rottlove.pl
2. Dane osobowe Klientów zbierane są przez administratora za pośrednictwem platformy www.rottlove.pl w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
3.Jakie dane osobowe zbieramy w ramach Sklepu internetowego:
imię i nazwisko
adres rozliczeniowy, adres dostawy
numer telefonu
adres e-mail
numer rachunku bankowego (w przypadku zwrotu)
4. Przetwarzamy dane osobowe, ponieważ jest to niezbędne do wykonania umowy zawartej z Klientem, w tym do:
umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z serwisu internetowego www.rottlove.pl
do zrealizowania zamówień w tym do dokonywania transakcji i płatności
zakładania i zarządzania kontem Klienta oraz zapewnienia obsługi konta Klienta
obsługi reklamacji w Sklepie internetowym
obsługi zapytań i zgłoszeń
kontaktowania się z Klientem w związku ze świadczeniem usług
w celach analitycznych i statystycznych – podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO) polegający na prowadzeniu analiz aktywności Użytkowników w danym Serwisie, a także ich preferencji zakupowych w celu doskonalenia stosowanych funkcjonalności;
5. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego poza administratorem są:
DPD Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-274), przy ul. Mineralnej 15, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS 0000028368, posiadająca NIP: 526-020-41-10
Dostawca hostingu, tj. zenbox sp. z o.o. z siedzibą w Częstochowie, adres: ul. Dąbrowskiego 7 lokal 6, 42-202 Częstochowa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Częstochowie XVII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000414281, NIP: 9492191021, REGON: 242888558, kapitał zakładowy w wysokości 10 000,00 zł, świadczący usługi hostingowe oraz pośrednictwa w rejestracji domen internetowych bez jednoczesnej obecności Stron przy wykorzystaniu sieci telekomunikacyjne.
Osoby, organy i instytucje uprawnione do dostępu do danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów (np. Poczta Polska)
Banki, operatorzy systemu płatności, zapewniający obsługę płatności, zwrotu środków pieniężnych (pobrań), w tym: Przelewy24 (DialCom24 Sp. z o.o.60-327 Poznań, ul. Kanclerska 15 NIP 781-173-38-52, Sąd Rejonowy Poznań, VIII Wydz. Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Nr KRS 0000306513, wysokość kapitału zakładowego: 1 697 000 zł) PayPro S.A. 60-327 Poznań, ul. Kanclerska 15 NIP 779-236-98-87, REGON 301345068 Sąd Rejonowy Poznań, VIII Wydz. Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Nr KRS 0000347935, wysokość kapitału zakładowego: 4 500 000 zł), PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. (zarejestrowana w R.C.S. Luxembourg pod numerem B 118 349), z oficjalną siedzibą w Luksemburgu, L-2449;
6. Dane osobowe Klientów zebrane w związku z korzystaniem ze Sklepu Internetowego (także przez składanie zamówień) będą przechowywane przez okres w zakresie w jakim ich przetwarzanie jest niezbędne do wywiązania się przez nas z obowiązku sprawozdawczości finansowej (rozliczeń podatkowych). Dane osobowe Klientów pozyskane na skutek wyrażenia zgody na otrzymywanie informacji handlowej przechowywane będą przez okres 10 lat.
7. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, a także do żądania usunięcia w każdym czasie. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie materiałów reklamowych.
8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
§12 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Zgodnie z art. 8 ust. 3 pkt 2 lit. b) ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną podmiot korzystający ze stron Sklepu zobowiązany jest do nieumieszczania na tych stronach treści o charakterze bezprawnym.
Sprzedający nie wymaga od Klienta złożenia kaucji lub udzielenia innych gwarancji finansowych.
Regulamin jest dostępny pod adresem internetowym www.rottlove.pl oraz w wersji pisemnej pod adresem określonym w §1 ust. 2.
W zakresie nieuregulowanym zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
Postanowienia Regulaminu obowiązują od dnia 15.05.2018r.